Δρ. ΑΛΜΠΕΡΤΟΣ ΑΖΑΡΙΑ - Εκπαιδευτής Ενηλίκων
  • Home Page
  • About
  • Σύντομο CV / Short CV
  • Δημοσιεύσεις / Papers
  • Θεματολογία Σεμιναρίων / Seminars
    • Εταιρικοί Συνεργάτες / Corporate Partners
    • Εταιρικοί Πελάτες / Corporate Clients
  • Business, Executive & Life Coaching
    • Τι είναι το Coaching
    • Τα εργαλεία του Coaching
    • Πλεονεκτήματα & προϋποθέσεις του Coaching
    • Όροι διεξαγωγής του Coaching
  • Ανάλυση Προσωπικού Προφίλ
  • Επόμενα Σεμινάρια / Upcoming
  • Συνεντεύξεις με το Δρ. Αζαρία
  • Εντυπώσεις για τον Δρ. Αζαρία
  • Άρθρα / Articles
  • Προτεινόμενα Βιβλία / Books to Read
    • Φιλοσοφίας
    • Αυτοβελτίωσης
    • Γλώσσας Σώματος
    • Image Making
    • Μυθιστορήματα
  • Προτεινόμενα Βίντεο / Videos to See
  • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
  • ΔΙ.ΠΑ.Ε. - Παράρτημα Σερρών
  • Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία / Contact

Η Επίδραση της Κουλτούρας στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες: Η Περίπτωση της Ιαπωνίας


Πλήρης Αναφορά της Μελέτης
Αζαρία, Α.Χ. (1998), Η Επίδραση της Κουλτούρας στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες: Η Περίπτωση της Ιαπωνίας, Μεταπτυχιακή Εργασία, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ), Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.


Abstract
Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι η επίδραση των πολιτιστικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών στις διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες.  

Η ανάλυση χωρίστηκε σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος, εξετάστηκε η έννοια της κουλτούρας και δόθηκαν ορισμένες γενικές έννοιες και χαρακτηριστικά έτσι ώστε να μπορεί ο αναγνώστης να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται κάποια βασικά ζητήματα γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα.

Στο δεύτερο μέρος, αρχικά έγινε η περιγραφή των στρατηγικών διοίκησης της κουλτούρας. Στη συνέχεια, ακολούθησε η περιγραφή των λειτουργιών των βασικών τμημάτων της επιχείρησης που ασκεί διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες. Τα τμήματα που αναλύθηκαν ήταν τα εξής:
1. Το τμήμα Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων (ΔΑΠ),
2. Το τμήμα Χρηματοοικονομικών,
3. Το τμήμα Διοίκησης Παραγωγής, και
4. Το τμήμα Μάρκετινγκ.

Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της παρούσας μελέτης, εξετάστηκε η περίπτωση της Ιαπωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο του τρίτου μέρους, παρουσιάστηκαν τα γενικά στοιχεία της χώρας, στο δεύτερο, μελετήθηκε η Ιαπωνική κουλτούρα και στο τρίτο εξετάστηκε η επίδρασή της πάνω στις διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες.


Keywords: Culture, International Business, Japan
Κατεβάστε τα Περιεχόμενα της Μελέτης σε PDF
Powered by Create your own unique website with customizable templates.