Δρ. ΑΛΜΠΕΡΤΟΣ ΑΖΑΡΙΑ - Εκπαιδευτής Ενηλίκων
  • Home Page
  • About
  • Σύντομο CV / Short CV
  • Δημοσιεύσεις / Papers
  • Θεματολογία Σεμιναρίων / Seminars
    • Εταιρικοί Συνεργάτες / Corporate Partners
    • Εταιρικοί Πελάτες / Corporate Clients
  • Business, Executive & Life Coaching
    • Τι είναι το Coaching
    • Τα εργαλεία του Coaching
    • Πλεονεκτήματα & προϋποθέσεις του Coaching
    • Όροι διεξαγωγής του Coaching
  • Ανάλυση Προσωπικού Προφίλ
  • Επόμενα Σεμινάρια / Upcoming
  • Συνεντεύξεις με το Δρ. Αζαρία
  • Εντυπώσεις για τον Δρ. Αζαρία
  • Άρθρα / Articles
  • Προτεινόμενα Βιβλία / Books to Read
    • Φιλοσοφίας
    • Αυτοβελτίωσης
    • Γλώσσας Σώματος
    • Image Making
    • Μυθιστορήματα
  • Προτεινόμενα Βίντεο / Videos to See
  • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
  • ΔΙ.ΠΑ.Ε. - Παράρτημα Σερρών
  • Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία / Contact

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΣΤΗΝ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ  (ΘΕΩΡΙΑ)

 Περίγραμμα του Μαθήματος (Course Syllabus)

1. Εξάμηνο Σπουδών: 1ο 
​
2. Κωδικός Μαθήματος: 106

3. Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας:
     Διαλέξεις (Θεωρία): 2
     Εργαστήριο: 2
     Σύνολο: 4

4. Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικής Υποδομής - Υποχρεωτικό

5. Γλώσσα Παράδοσης και Εξέτασης: Ελληνικά

6. Ιστοσελίδα του Μαθήματος: http://www.azaria.gr (κατηγορία: ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας)

7. Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Στόχος του θεωρητικού μέρους του μαθήματος “Εισαγωγή στην Πληροφορική” είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές λειτουργίες των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Γίνεται παρουσίαση του υλικού (hardware), περιλαμβανομένων των τρόπων αποθήκευσης δεδομένων, της ψηφιακής σχεδίασης και της κλασικής αρχιτεκτονικής ενός υπολογιστικού συστήματος και τις βασικές αρχές λειτουργίας. Καταδεικνύεται ο ρόλος του λογισμικού  (Software) και αναλύονται οι διάφοροι τύποι λογισμικού.  Εισάγει τον σπουδαστή στη βασική αλγοριθμική σκέψη με τη μελέτη  αλγορίθμων.  Τέλος παρέχει τις βασικές γνώσεις για τα δίκτυα, το Διαδίκτυο και τον Παγκόσμιο Ιστό.
 
Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση:
  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχιτεκτονικές των Η/Υ, τρόπους αποθήκευσης και επεξεργασίας δεδομένων.
  • Να κατανοούν και να αναπαριστούν δεδομένα σε διάφορα αριθμητικά συστήματα.
  • Να κατανοούν και να εκτελούν λογικές και αριθμητικές πράξεις.
  • Γνωρίζουν την λειτουργία των επιμέρους μονάδων ενός υπολογιστικού συστήματος.
  • Να γνωρίζουν τρόπους λειτουργίας λογισμικού. 
  • Να γνωρίζουν την έννοια του αλγόριθμου να κατανοούν και να παρακολουθούν απλούς αλγόριθμους σε μορφή ψευδοκώδικα.
  • Να περιγράφουν τα χαρακτηριστικά ενός δικτύου και τον τρόπο λειτουργίας του διαδικτύου.  

8. Εκπαιδευτικά Εργαλεία που θα Χρησιμοποιηθούν:
  • Διαλέξεις.
  • Εκπαιδευτικές ιστορίες.
  • Οπτικοακουστικά παραδείγματα.
  • Μελέτες περίπτωσης.
  • Ομαδικές ασκήσεις.
  • Ατομικές ασκήσεις.
  • Παρουσίαση.
  • Ηλεκτρονικός προβολέας δεδομένων.

9. Αξιολόγηση του Μαθήματος:
  • Τελικές γραπτές εξετάσεις (100%).

10. Βασικό Σύγγραμμα του Μαθήματος:
  • "Εισαγωγικά Θέματα Πληροφορικής-Αλγοριθμικής" 
              Βράνα, Β. και Κύδρος, Δ. (2009), Εκδόσεις Σοφία, 2009.                                                                    
              (Εύδοξος: 731, ISBN: 978-960-6706-25-7)                                                                                                                          
11. Συμπληρωματική Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • "Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών",
              Forouzan, B and Mosharra, F (2010), Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα.
​              (Εύδοξος: 50656335, ISBN: 978-960-461-660-2) 
  • "Αρχές και Λειτουργίες Προγραμματισμού Η/Υ", 
              Γιαγλής, Γ. (2009), Εκδόσεις Δίσιγμα, Αθήνα
           
12. Συμπληρωματικά Προτεινόμενα Επιστημονικά Περιοδικά:
  • Journal of Computer Science 
  • Computer Systems​
  • Information & Technology

13. Ύλη Εξετάσεων:
Κεφάλαιο 1
Κεφάλαιο 2 (από την ενότητα 2.1 έως και την ενότητα 2.4.1.6)
Κεφάλαιο 3 (από την ενότητα 3.1 έως και την ενότητα 3.4)
Κεφάλαιο 4
Κεφάλαιο 5
Κεφάλαιο 7
Κεφάλαιο 8 (από την ενότητα 8.1 έως και την ενότητα 8.7.1) 


Πίσω στα Διδασκόμενα Μαθήματα

Content Copyright © 2021 - Albertos Azaria. All Rights Reserved.
Content Created by Albertos Azaria
Powered by Create your own unique website with customizable templates.