Δρ. ΑΛΜΠΕΡΤΟΣ ΑΖΑΡΙΑ - Εκπαιδευτής Ενηλίκων
  • Home Page
  • About
  • Σύντομο CV / Short CV
  • Δημοσιεύσεις / Papers
  • Θεματολογία Σεμιναρίων / Seminars
    • Εταιρικοί Συνεργάτες / Corporate Partners
    • Εταιρικοί Πελάτες / Corporate Clients
  • Business, Executive & Life Coaching
    • Τι είναι το Coaching
    • Τα εργαλεία του Coaching
    • Πλεονεκτήματα & προϋποθέσεις του Coaching
    • Όροι διεξαγωγής του Coaching
  • Ανάλυση Προσωπικού Προφίλ
  • Επόμενα Σεμινάρια / Upcoming
  • Συνεντεύξεις με το Δρ. Αζαρία
  • Εντυπώσεις για τον Δρ. Αζαρία
  • Άρθρα / Articles
  • Προτεινόμενα Βιβλία / Books to Read
    • Φιλοσοφίας
    • Αυτοβελτίωσης
    • Γλώσσας Σώματος
    • Image Making
    • Μυθιστορήματα
  • Προτεινόμενα Βίντεο / Videos to See
  • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
  • ΔΙ.ΠΑ.Ε. - Παράρτημα Σερρών
  • Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία / Contact

Οδηγίες για παρακολούθηση του διαδικτυακού μαθήματος Διοίκηση Πωλήσεων την Τετάρτη 1 Απριλίου

31/3/2020

0 Comments

 
Παρακαλούνται οι φοιτητές που έχουν ήδη εγγραφεί επιτυχώς (μέσω ηλεκτρονικής αποστολής e-mail στον διδάσκοντα) στο επιλεγόμενο μάθημα "Διοίκηση Πωλήσεων" της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ, να ακολουθήσουν τις παρακάτω οδηγίες προκειμένου να είναι σε θέση να παρακολουθήσουν το διαδικτυακό μάθημα που θα γίνει την Τετάρτη 1 Απριλίου, από τις 15:15 μέχρι τις 17:00, με τη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας zoom:

1. Να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο.

2. Να κατεβάσουν την πλατφόρμα zoom και να την εγκαταστήσουν στον υπολογιστή τους. Οδηγίες για το πως γίνεται η λήψη και η εγκατάσταση της πλατφόρμας έχουν δοθεί σε προηγούμενη ανακοίνωση.

3. Να αποκτήσουν τον κωδικό εισαγωγής για το μάθημα μέσα από το e-learning. Οι φοιτητές πρέπει να μπουν στο e-learning, στο μάθημα "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις" του Στ' Εξαμήνου και να πάρουν τον κωδικό εισαγωγής για το συγκεκριμένο μάθημα. Για να μπουν στη διαδικτυακή αίθουσα του μαθήματος "Διοίκηση Πωλήσεων" θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τον ίδιο κωδικό με αυτόν που πήραν για το μάθημα "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις" του Στ' Εξαμήνου.

4. Ο κωδικός εισόδου είναι ιδιωτικός και δεν πρέπει να δημοσιοποιηθεί σε άτομα που δεν συμμετέχουν στο μάθημα.

5. Η διαδικτυακή είσοδος στο μάθημα θα πρέπει να γίνει μεταξύ 15:10 και 15:25.


6. Για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε το μάθημα θα πρέπει το όνομα που θα χρησιμοποιήσετε για την είσοδο να έχει την εξής μορφή:
Αρ. Μητρώου [κενό] Επώνυμο [κενό] Όνομα
Θα ελεγχθούν τα στοιχεία όλων των συμμετεχόντων.

7. Όσοι πιθανώς αντιμετωπίσουν πρόβλημα κατά την είσοδό τους στη διαδικτυακή αίθουσα του μαθήματος "Διοίκηση Πωλήσεων", θα ήταν καλό να στείλουν άμεσα ένα e-mail στον διδάσκοντα (azarias@gmail.com) το αργότερο μέχρι τις 15:15. 

8. Οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους χαρτί και στυλό για να είναι σε θέση να κρατούν σημειώσεις, εφόσον κάτι τέτοιο καταστεί αναγκαίο.

9. Στην αρχή του μαθήματος θα δοθούν όλες οι απαραί-τητες οδηγίες, τόσο για τη χρήση της πλατφόρμας όσο και για τις συνθήκες υλοποίησης του μαθήματος. Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραίτητη η έγκαιρη είσοδος στο μάθημα από όλους τους φοιτητές που έχουν εγγραφεί.

0 Comments

Έναρξη των διαδικτυακών παραδόσεων του επιλεγόμενου μαθήματος Διοίκηση Πωλήσεων την Τετάρτη 1  Απριλίου 2020

30/3/2020

0 Comments

 
Ανακοινώνεται στους φοιτητές του Στ' Εξαμήνου του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων που έχουν επιλέξει το μάθημα Διοίκηση Πωλήσεων της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ, ότι ξεκινούν οι διαδικτυακές παραδόσεις του συγκεκριμένου μαθήματος την Τετάρτη 1 Απριλίου 2020 και ώρα 15:15.

Για να μπορέσουν οι φοιτητές που έχουν επιλέξει το συγκεκριμένο μάθημα να το παρακολουθήσουν θα πρέπει να κατεβάσουν και να εγκαταστήσουν στον υπολογιστή τους τη διαδικτυακή πλατφόρμα Zoom. Για τη διευκόλυνση των φοιτητών, ακολουθούν δύο οδηγοί λήψης, εγκατάστασης και διαμόρφωσης της διαδικτυα-κής πλατφόρμας Zoom.  

Οδηγίες λήψης και εγκατάστασης του Zoom.

Οδηγίες διαμόρφωσης του Zoom.
0 Comments

Ανακοίνωση έναρξης διεξαγωγής θεωρητικών μαθημάτων μέσω της πλατφόρμας Zoom

29/3/2020

0 Comments

 
Με απόφαση της Συνέλευσης 5/27-3-2020 του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων αποφασίστηκε η έναρξη ηλεκτρονικής διεξαγωγής των θεωρητικών μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 από τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020.

Τα θεωρητικά μαθήματα θα γίνονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Zoom. Ειδικότερα, η διδασκαλία των μαθημάτων ως προς το σκέλος της θεωρίας και της άσκησης πράξης θα γίνεται σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας. Για τα εργαστηριακά μαθήματα πρόκειται να ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.

Για κάθε έτος/εξάμηνο, δημιουργήθηκε μία μόνιμη «αίθουσα». Για να βρεθεί αυτή η αίθουσα θαπρέπει να χρησιμοποιηθεί ένας σύνδεσμος (link). Επικολλώντας αυτό το link σε ένα πρόγραμμα περιήγησης, θα βρεθείτε στην αίθουσα που αντιστοιχεί στο έτος σας. Τα links των αιθουσών δεν θα κοινοποιηθούν δημόσια. Οι φοιτητές και φοιτήτριες θα τα βρουν μέσα στις πλατφόρμες ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (στις ανακοινώσεις του κάθε μαθήματος)  σύμφωνα με τα εξής:

Εξάμηνο: Β'
Μάθημα: Βάσεις Δεδομένων
Σύνεσμος: https://elearning.cm.ihu.gr/ 

Εξάμηνο: Δ’
Μάθημα: Μεθοδολογία 
Έρευνας
Σύνδεσμος: https://elearning.cm.ihu.gr/

Εξάμηνο: ΣΤ’
Μάθημα: Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις
Σύνδεσμος: https://elearning.teicm.gr/

Επιπλέον Εξάμηνο ΔΙΠΑΕ
Μάθημα: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σύνδεσμος: https://elearning.cm.ihu.gr/


Το σύστημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης που θα χρησιμοποιήθεί ονομάζεται Zoom. Για τη συμμετοχή στα μαθήματα θα πρέπει να ακολουθήθούν τα ακόλουθα βήματα:

1. Πηγαίνετε στην διεύθυνση https://zoom.us

2. Επιλέξτε Join a Meeting (πάνω - δεξιά).

3. Συμπληρώστε τον κωδικό της αίθουσας διδασκαλίας (Meeting ID) στην οποία θέλετε να παρακολουθήσετε τη διδασκαλία (Για παράδειγμα, για ένα μάθημα του Δ εξάμηνου θα καταχωρήσετε ΧΧΧ)

4. Θα εγκατασταθεί το πρόγραμμα στο υπολογιστή σας.

5. Θα ξεκινήσει η συνεδρία.

6. Κατά την πρώτη είσοδό σας θα πρέπει να δηλώσετε το όνομά σας.


ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ

7. Επιλέξτε να συνδεθείτε με κλειστή κάμερα και μικρόφωνο.

Ο καθηγητής θα σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για τη διεξαγωγή του μαθήματος ηλεκτρονικά και για τη διαδικασία συμμετοχής σας.
Ορισμένες γενικές συστάσεις για τη συμμετοχή σας είναι:
1. Διατηρείτε το μικρόφωνο σας σε κατάσταση σίγασης (mute) και την κάμερα σας κλειστή καθ’ όσο διάστημα  που παρακολουθείτε το μάθημα.
2. Αν θέλετε να κάνετε κάποια παρέμβαση με ερώτηση ή σχόλιο, «σηκώστε χέρι» (Raise Hand – στο κάτω μέρος του πλαισίου των συμμετεχόντων).
3. Όταν σας δοθεί ο λόγος, ενεργοποιήστε  το μικρόφωνό σας (προαιρετικά και την κάμερά σας) από το αντίστοιχο εικονίδιο κάτω αριστερά, ή από τα κουμπιά δίπλα από το όνομά σας. 

ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Το σύνολο του εκπαιδευτικού περιεχομένου και της διαδικασίας ηλεκτρονικής εκπαίδευσης μέσω του συστήματος Zoom που εφαρμόζει το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων διέπεται από τις εθνικές και διεθνείς διατάξεις περί πνευματικής Ιδιοκτησίας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Συνεπώς, επιτρέπεται μόνο η παρακολούθηση των ηλεκτρονικών μαθημάτων μέσω διαδικασιών σύγχρονης τηλεκπαί-δευσης. Απαγορεύεται ρητά η καταγραφή με βίντεο ή ήχο της διδασκαλίας που διεξάγεται ηλεκτρο-νικά μέσω του συστήματος Zoom και η με οιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, πώληση, μετάδοση, εκτέλεση, αντιγραφή και εμφάνισή του σε κοινωνικά δίκτυα, μέρους ή όλου του περιεχομένου ενός μαθήματος.

​Η είσοδος του φοιτητή σε ένα μάθημα που διεξάγεται ηλεκτρονικά μέσω διαδικασιών σύγχρονης τηλεκπαί-δευσης με χρήση της πλατφόρμας Zoom συνιστά ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω.


0 Comments

Ανακοίνωση για το επιλεγόμενο μάθημα Διοίκηση Πωλήσεων

25/3/2020

0 Comments

 
Παρακαλούνται όσοι φοιτητές και φοιτήτριες έχουν επιλέξει την κατεύθυνση “Μάρκετινγκ” και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το μάθημα επιλογής “Διοίκηση Πωλήσεων”, να αποστείλουν μέχρι την Παρασκευή 27 Μαρτίου και ώρα 17:00, ένα e-mail στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση του διδάσκοντα: azarias@gmail.com με τα εξής στοιχεία:
 
Θέμα:
Εγγραφή για παρακολούθηση μαθήματος Διοίκηση Πωλήσεων
 
Κείμενο e-mail:
Επιθυμώ να εγγραφώ στο επιλεγόμενο μάθημα Διοίκηση Πωλήσεων της κατεύθυνσης “Μάρκετινγκ” και τα στοιχεία μου είναι τα παρακάτω (το e-mail που θα αναγραφεί στα στοιχεία θα χρησιμοποιηθεί για την είσοδο του/της φοιτητή/φοιτήτριας στην διαδικτυακή αίθουσα διδασκαλίας του μαθήματος):
Ονοματεπώνυμο:
Αρ. Μητρώου:
Εξάμηνο Σπουδών:
Διεύθυνση e-mail:

0 Comments

Παράταση της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των ΑΕΙ έως 10 Απριλίου 2020

24/3/2020

0 Comments

 
Σύμφωνα με την ΚΥΑ που εκδόθηκε στις 21 Μαρτίου 2020, ανακοινώνεται η παράταση της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των ΑΕΙ έως τις 10 Απριλίου 2020. Στην ως άνω απαγόρευση ορίζεται ρητά και η προσωρινή απαγόρευση της πρακτικής άσκησης φοιτητών σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, όπως είχε διευκρινίσει και με πρόσφατη εγκύκλιο το Υπουργείο Παιδείας.
0 Comments

Ανακοίνωση για πιθανή έναρξη μαθημάτων μέσω τηλεκπαίδευσης

24/3/2020

0 Comments

 
Επίκειται ανακοίνωση του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων σχετικά με την έναρξη διενέργειας μαθημάτων τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας Zoom. Εντός των επομένων ημερών θα ανακοινωθεί ο τρόπος πραγματοποίησης. Οι ώρες της τηλε-εκπαίδευσης θα είναι ίδιες με τις ώρες που έχουν ανακοινωθεί από την αρχή του εξαμήνου και αφορούσαν τον συνηθισμένο τρόπο εκπαίδευσης  μέχρι την ημερομηνία διακοπής των μαθημάτων. Παρακαλούνται οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του τμήματος να επισκέπτονται καθημερινά την επίσημη ιστοσελίδα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (http://business.teicm.gr).
0 Comments

Πιθανή διαδικτυακή εκκίνηση των μαθημάτων "Διοίκηση Πωλήσεων" και "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις"

18/3/2020

0 Comments

 
Επισημαίνεται στους φοιτητές των μαθημάτων "Διοίκηση Πωλήσεων" και "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις" (Εργαστηριακά τμήματα), να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις τόσο στις επίσημες ιστοσελίδες του ΔΙΠΑΕ Σερρών (http://cm.ihu.gr) και του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (http://business.teicm.gr) όσο και στην παρούσα σελίδα, έτσι ώστε να ενημερωθούν έγκαιρα για τυχόν έναρξη των μαθημάτων μέσω διαδικτύου (εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης).
0 Comments

Αναβολή εκκίνησης της Σχολής Αυτογνωσίας στην Καστοριά

13/3/2020

0 Comments

 
Ανακοινώνεται σε όλους τους συμμετέχοντες της Σχολής Αυτογνωσίας στην Καστοριά, ότι λόγω των ραγδαίων εξελίξεων αναφορικά με το απροσδόκητο φαινόμενο εξάπλωσης του κορονοϊού, αναβάλλεται η πρώτη συνάντηση η οποία ήταν καθορισμένη για την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020.

Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της πρώτης συνάντησης της Σχολής Αυτογνωσίας στην Καστοριά, θα ανακοινωθεί έγκαιρα στους συμμετέχοντες.
0 Comments

Προθεσμία παράδοσης εργασιών εργαστηρίου "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις"

12/3/2020

0 Comments

 
Ανακοινώνεται στους φοιτητές των εργαστηριακών τμημάτων της Τετάρτης ( τμήμα 1ο: 13:00-15:00 , τμήμα 2ο: 17:00-19:00, τμήμα 3ο: 19:00-21:00) και της Πέμπτης (τμήμα 4ο: 11:00-13:00, τμήμα 5ο: 14:00-16:00) του μαθήματος "Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις", ότι λόγω των εξελίξεων θα αλλάξει η προθεσμία ηλεκτρονικής παράδοσης και παρουσίασης της 1ης εργασίας. 

Η νέες ημερομηνίες παράδοσης και παρουσίασης της 1ης εργασίας θα ανακοινωθούν όταν θα γίνουν γνωστές οι ημερομηνίες επανεκκίνησης των μαθημάτων.

0 Comments

Επίσημο Δελτίο Τύπου του ΔΙΠΑΕ

11/3/2020

0 Comments

 
Σας ενημερώνουμε ότι, σε συνέχεια της ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 16838 «Επιβολή του μέτρου της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων, σχολικών μονάδων, ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, κέντρων ξένων γλωσσών, φροντιστηρίων και πάσης φύσεως εκπαιδευτικών δομών, φορέων και ιδρυμάτων, δημοσίων και ιδιωτικών, κάθε τύπου και βαθμού της χώρας για το χρονικό διάστημα από 11.3.2020 έως και 24.3.2020» (ΦΕΚ 783/10-3-2020), στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος αναστέλλονται προσωρινά, για το χρονικό διάστημα από 11.3.2020 έως και 24.3.2020:

α) όλες οι εκπαιδευτικές λειτουργίες του ιδρύματος, οι οποίες πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία,

β) η λειτουργία των βιβλιοθηκών, όλων των εργαστηρίων, των αναγνωστηρίων και των αθλητικών εγκαταστάσεων,

γ) οι τελετές, οι ημερίδες, τα συνέδρια, τα σεμινάρια, οι συγκεντρώσεις με επισκέπτες από το εξωτερικό, οι εκδρομές και πάσης φύσεως εκδηλώσεις και συναθροίσεις κοινού στις Πανεπιστημιουπόλεις και στα Τμήματα του Ιδρύματος,

δ) οι μετακινήσεις μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας προς τις χώρες υψηλού κινδύνου.

Επισημαίνεται, ότι η Διοικούσα Επιτροπή του Ιδρύματος λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την συνέχιση της εκπαίδευσης με τεχνικές εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
0 Comments
<<Previous

    Αρχείο Ανακοινώσεων

    June 2021
    April 2021
    February 2021
    January 2021
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020

    Κατηγορίες

    All

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.