Δρ. ΑΛΜΠΕΡΤΟΣ ΑΖΑΡΙΑ - Εκπαιδευτής Ενηλίκων
  • Home Page
  • About
  • Σύντομο CV / Short CV
  • Δημοσιεύσεις / Papers
  • Θεματολογία Σεμιναρίων / Seminars
    • Εταιρικοί Συνεργάτες / Corporate Partners
    • Εταιρικοί Πελάτες / Corporate Clients
  • Business, Executive & Life Coaching
    • Τι είναι το Coaching
    • Τα εργαλεία του Coaching
    • Πλεονεκτήματα & προϋποθέσεις του Coaching
    • Όροι διεξαγωγής του Coaching
  • Ανάλυση Προσωπικού Προφίλ
  • Επόμενα Σεμινάρια / Upcoming
  • Συνεντεύξεις με το Δρ. Αζαρία
  • Εντυπώσεις για τον Δρ. Αζαρία
  • Άρθρα / Articles
  • Προτεινόμενα Βιβλία / Books to Read
    • Φιλοσοφίας
    • Αυτοβελτίωσης
    • Γλώσσας Σώματος
    • Image Making
    • Μυθιστορήματα
  • Προτεινόμενα Βίντεο / Videos to See
  • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
  • ΔΙ.ΠΑ.Ε. - Παράρτημα Σερρών
  • Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία / Contact

Πως να προστατέψουμε τους κωδικούς e-Banking και τις συναλλαγές που κάνουμε μέσω ΑΤΜ

14/7/2020

0 Comments

 
Picture
Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του διαδικτύου στις καθημερινές δραστηριότητες των πολιτών, έχει οδηγήσει σε ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων εγκληματικότητας και υποκλοπής των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως για παράδειγμα των προσωπικών κωδικών e-Banking, των κωδικών PIN των πιστωτικών-χρεωστικών καρτών, των προσωπικών κωδικών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κ.α.
 
Ως εκ τούτου και έχοντας ως δεδομένο ότι ένα σημαντικό κομμάτι των ενήλικων χρηστών του διαδικτύου δεν είναι επαρκώς εκπαιδευμένο αναφορικά με τα αντίστοιχα θέματα, προκύπτει επιτακτική η ανάγκη για ενημέρωση των πολιτών πάνω σε θέματα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών τους.
 
Όσον αφορά την προστασία των προσωπικών μας κωδικών e-Banking, καλό είναι να γνωρίζουμε τα εξής:

 
  • Η διαφύλαξη των κωδικών πρόσβασης είναι αποκλειστική ευθύνη του εκάστοτε χρήστη.
  • Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ή υποπτευθούμε κλοπή ή υποκλοπή, οφείλουμε να ειδοποιήσετε αμέσως την Τράπεζα στην οποία τηρούμε το λογαριασμό μας.
  • Φροντίζουμε το Password (Μυστικός Κωδικός) που δημιουργούμε για το e-Banking μας να είναι σύνθετο. Σύνθετο είναι ένα Password το οποίο αποτελείται από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες (και πάνω) και περιέχει συνδυασμό από γράμματα (πεζά και κεφαλαία), αριθμούς και σύμβολα (π.χ. #, %, *, %, κ.λπ.).
  • Φυλάμε τόσο το Username (Κωδικός Συνδρομητή) όσο και το Password (Μυστικός Κωδικός) του e-Banking μας με τρόπο που να μην είναι δυνατή η υποκλοπή τους.
  • Δεν πρέπει να αποθηκεύουμε το Username (Κωδικός Συνδρομητή) και το Password (Μυστικός Κωδικός) του e-Banking στο κινητό μας τηλέφωνο και στον προσωπικό μας υπολογιστή ή laptop, tablet, κ.λπ.
  • Καμία τράπεζα δεν πρόκειται να μας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικά ή μέσω email /sms) τους κωδικούς μας. Είναι αυστηρά προσωπικοί και δεν πρέπει να τους αποκαλύπτουμε σε κανέναν.
  • Προσέχουμε να μην απαντάμε στα παραπλανητικά μηνύματα (phishing emails) που δεχόμαστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και sms, τα οποία έχουν ως μοναδικό στόχο να υποκλέψουν προσωπικά μας στοιχεία. Τα μηνύματα αυτά υποτίθεται ότι έχουν αποσταλεί από την τράπεζά μας και μας προτρέπουν να μεταβούμε σε συγκεκριμένη σελίδα προκειμένου να πληκτρολογήσουμε τα προσωπικά μας στοιχεία (π.χ Username, Password, myAlpha Code , κ.λπ.). Δεν απαντάμε ποτέ στα συγκεκιμένα μηνύματα.
  • Τηλεφωνικές κλήσεις (voice phishing) από υποτιθέμενους εκπροσώπους της Τράπεζας έχουν στόχο να υποκλέψουν προσωπικά μας στοιχεία. Οι κλήσεις αυτές παρακινούν τον χρήστη να αποκαλύψει προσωπικά του στοιχεία (π.χ. αριθμό λογαριασμού, κωδικό συνδρομητή, ΑΦΜ, ΑΔΤ κ.λπ.). Οι τράπεζες δεν πρόκειται ποτέ να προβούν σε τέτοιες ενέργειες και ως εκ τούτου δεν πρέπει να δίνουμε κανένα προσωπικό μας στοιχείο.​
Picture
Όσον αφορά την προστασία των συναλλαγών μας στα διάφορα ΑΤΜ, θα πρέπει να θυμόμαστε τα παρακάτω:
 
  • Πριν ξεκινήσουμε τη συναλλαγή μας σε κάποιο ΑΤΜ, κοιτάμε γύρω μας και πίσω μας, σε ακτίνα τουλάχιστον 50 μέτρων (όπου αυτό είναι εφικτό), έτσι ώστε να σιγουρευτούμε ότι δεν μας παρακολουθεί κάποιος.
  • Εάν το ΑΤΜ στο οποίο πρόκειται να κάνουμε τη συναλλαγή μας είναι εύκολα και άμεσα ορατό σε γειτονικά μπαλκόνια, ελέγχουμε και εκεί για τυχόν ύποπτες κινήσεις.
  • Όταν ξεκινάμε τη συναλλαγή μας στο ΑΤΜ, κρύβουμε το PIN μας κατά την πληκτρολόγηση με την παλάμη του άλλου μας χεριού.
  • Σε περίπτωση δυσκολίας χρήσης της κάρτας μας, δεν εμπιστευόμαστε κανέναν που προθυμοποιείται να μας βοηθήσει.
  • Μετά το τέλος της συναλλαγής μας στο ΑΤΜ, βεβαιωνόμαστε ότι παραλάβαμε την κάρτα μας.
  • Μετά το τέλος της συναλλαγής μας στο ΑΤΜ, παραλαμβάνουμε την απόδειξη της συναλλαγής μας καθώς περιέχει προσωπικές  πληροφορίες σχετικά με υπόλοιπα  λογαριασμών, κινήσεις κ.λπ.
  • Το PIN της κάρτας μας είναι αυστηρά προσωπικό και δεν πρόκειται να ζητηθεί ποτέ από την εκάστοτε τράπεζα.
  • Δεν αποκαλύπτουμε το PIN της κάρτας μας σε τρίτους και δεν το έχουμε μαζί με την κάρτα μας.
  • Για προληπτικούς λόγους, πρέπει να αλλάζουμε το PIN της κάρτας μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, π.χ. ανά 2-3 μήνες.
  • Προσέχουμε έτσι ώστε το νέο PIN μας να μην είναι εύκολα προβλέψιμο (π.χ. να μην είναι το έτος γέννησης μας ή το 1234).
  • Σε περίπτωση που η κάρτα μας χαθεί, κλαπεί ή παρακρατηθεί από το ΑΤΜ, επικοινωνούμε αμέσως με την Εξυπηρέτηση Πελατών της εκάστοτε τράπεζας στην οποία τηρούμε το λογαριασμό μας.
  • Σε περίπτωση που αντιληφθούμε οποιοδήποτε ύποπτο πρόσθετο εξάρτημα επάνω στο ΑΤΜ, για παράδειγμα στην υποδοχή της κάρτας ή επάνω στο πληκτρολόγιο, δεν χρησιμοποιούμε το συγκεκριμένο ΑΤΜ και επικοινωνούμε άμεσα με την εκάστοτε τράπεζα.
0 Comments

10 σημεία που πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε αγορές στο Διαδίκτυο

12/4/2020

0 Comments

 
Από τον Δρ. Αζαρία
Picture
Οι νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, έχουν περιορίσει σημαντικά τις αγορές από τα φυσικά καταστήματα και έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές στο διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Οι online αγορές, αφενός προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα και λύσεις στους χρήστες του διαδικτύου, αλλά αφετέρου ενσωματώνουν και πολλούς κινδύνους.

Η ελλιπής εκπαίδευση πάνω σε θέματα διαδικτυακής ασφάλειας ενός αρκετά μεγάλου τμήματος του αγοραστικού κοινού στην Ελλάδα, δημιουργεί πολλά κενά και επιτρέπει σε διάφορους επιτήδειους να τα εκμεταλλεύονται εις βάρος του "ανυποψίαστου" πελάτη.

​Παρακάτω ακολουθούν 10 σημεία που πρέπει να προσέχουν ιδιαιτέρως οι χρήστες του διαδικτύου όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές: 

1. Πριν αγοράσουμε από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα διεξάγουμε διαδικτυακή έρευνα για αυτό.

2. Διαβάζουμε προσεκτικά όλους τους όρους χρήσης και αγοράς, οι οποίοι πρέπει να υπάρχουν σε εμφανές σημείο της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

3. Ελέγχουμε το πως ξεκινάει η ηλεκτρονική διεύθυνση της ιστοσελίδας. Εάν ξεκινάει με http τότε η ασφάλεια των συναλλαγών δεν είναι υψηλή. Αν ξεκινάει με https (όπου το s αντιστοιχεί στη λέξη secure=ασφαλές) τότε υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές (όχι απόλυτη ασφάλεια).

4. Ελέγχουμε το αν η ιστοσελίδα πληρωμής του καταστήματος χρησιμοποιεί κάποια τεχνολογία κρυπτογράφησης, όπως π.χ. το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer). Όσο μεγαλύτερο είναι το μήκος του κλειδιού κρυπτογράφησης (128bit, 256bit, 512bit κ.λ.π.) του πρωτοκόλλου τόσο μεγαλύτερη η ασφάλεια στις συναλλαγές.

5. Ελέγχουμε το αν εμφανίζεται στην αρχή της ηλεκτρονικής  διεύθυνσης (URL) του καταστήματος ένα εικονίδιο στο οποίο απεικονίζεται ένα λουκέτο (συνήθως πράσινου χρώματος). Η ύπαρξη του λουκέτου αποτελεί μία επιπλέον ένδειξη ασφαλών συναλλαγών.

6. Διαβάζουμε την πολιτική ασφάλειας (συνήθως βρίσκεται στο υποσέλιδο της αρχικής σελίδας) που εφαρμόζει το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πρόκειται να αγοράσουμε κάτι. 

7. Διαβάζουμε επίσης, το πως αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα τα διάφορα cookies της ιστοσελίδας (cookies=τρόποι συλλογής και χρήσης των προσωπικών δεδομένων).

8. Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς, θα πρέπει να λαμβάνουμε με e-mail την επιβεβαίωση της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα με όλα τα σημαντικά στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός παραγγελίας, περιγραφή του προϊόντος, ημερομηνία παράδοσης κ.α.).

9. Εάν λάβουμε το προϊόν που αγοράσαμε εκπρόθεσμα και αργοπορημένα, επικοινωνούμε άμεσα με το ηλεκτρονικό κατάστημα και τους ενημερώνουμε.

10. Κατά την παραλαβή του προϊόντος ελέγχουμε άμεσα το αν το προϊόν ανταποκρίνεται στις αρχικές του προδιαγραφές ή υπάρχουν ατέλειες-ελαττώματα. Σε περίπτωση ύπαρξης ελαττωμάτων, επικοινωνούμε άμεσα με το ηλεκτρονικό κατάστημα και τους ενημερώνουμε. 
0 Comments

Δωρεάν πρόσβαση στις παρακάτω ιστοσελίδες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία

12/4/2020

0 Comments

 
Picture
Στην προσπάθεια ενδυνάμωσης των τεχνολογικών επιλογών που διατίθενται σε όλους τους πολίτες της χώρας υπό τις παρούσες συνθήκες, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας παραχώρησαν δωρεάν πρόσβαση στις παρακάτω ιστοσελίδες που χρησιμοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία:
  • URL: https://www.sch.gr/
  • URL: http://eclass.sch.gr
  • URL: http://blogs.sch.gr
  • URL: http://lessons.sch.gr
  • URL: http://mmpres.sch.gr/
  • URL: sso.sch.gr
  • URL: https://dschool.edu.gr/
  • URL: https://e-me.edu.gr
  • URL: https://4all.e-me.edu.gr
  • URL: http://ebooks.edu.gr/new/
  • URL: http://photodentro.edu.gr/aggregator
  • URL: http://aesop.iep.edu.gr
  • URL: http://www.study4exams.gr
  • URL: https://cisco.webex.com/
  • URL: https://www.mathainoumestospiti.gov.gr/
                                                                                         
                                                                                  Πηγή:
https://mindigital.gr/
0 Comments

Προσοχή στα κακόβουλα προγράμματα (malware) που μολύνουν τα κινητά μας τηλέφωνα: 10 βασικοί τρόποι προστασίας!

25/3/2020

0 Comments

 
Picture
Ο όρος κακόβουλο λογισμικό κινητών τηλεφώνων (mobile malware) αναφέρεται σε λογισμικό (προγράμματα) το οποίο έχει σχεδιαστεί για να προσβάλλει φορητές συσκευές, για παράδειγμα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), tablets, κ.α. Από τα διάφορα προγράμματα malware κινδυνεύουν όλα τα λειτουργικά συστήματα, χωρίς εξαίρεση.

Οι βασικότερες κατηγορίες απειλών είναι οι εξής:
1. Μη εξουσιοδοτημένες εφαρμογές.
2. Κακόβουλο λογισμικό της κατηγορίας Trojan Horses.
3. Κακόβουλο λογισμικό της κατηγορίας Keyloggers.
4. Κακόβουλο λογισμικό Mobile Banking.
5. 
Κακόβουλο λογισμικό της κατηγορίας Ransomware.
6. Απειλές μέσα στο διαδίκτυο.
7. Μη ασφαλείς συνδέσεις Wi-Fi.


Οι βασικότεροι κίνδυνοι που διατρέχουν οι χρήστες των παραπάνω συσκευών είναι οι εξής:
1. Να χάσουν προσωπικές τους πληροφορίες.
2. Να κλαπεί η ψηφιακή τους ταυτότητα.
3. Να υπάρξη διαρροή επαγγελματικών δεδομένων.
4. Να χάσουν χρήματα (με διάφορους τρόπους).
5. Να σταματήσει να λειτουργεί η συσκευή.
6. Να χάσουν φωτογραφίες, επαφές και e-mails.

Τι πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε;
1. Φροντίζουμε να εγκαταστήσουμε λογισμικό ασφαλείας για τις φορητές συσκευές μας (antivirus, antimalware, κ.α.).

2. Δημιουργούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα αντίγραφα ασφαλείας.

3. Δεν αποκαλύπτουμε ποτέ προσωπικές πληροφορίες.

4. Απενεργοποιούμε το Wi-Fi, τις υπηρεσίες τοποθεσίας και το Bluetooth όταν δεν τα χρησιμοποιούμε.

5. Ενημερώνουμε τακτικά το λειτουργικό σύστημα της συσκευής και των εφαρμογων (applications) που χρησιμοποιούμε.

6. Επιλέγουμε να εγκαταστήσουμε εφαρμογές μόνο από αξιόπιστες πηγές.

7. Όταν πραγματοποιούμε μία ηλεκτρονική πληρωμή την ολοκληρώνουμε πατώντας πάντα το κουμπί της εξόδου.

​8. Δεν κάνουμε κλικ σε συνδέσμους ή σε επισυναπτόμενα αρχεία που εμπεριέχονται σε μη ζητηθέντα SMS και e-mails.

9. Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε δημόσια Wi-Fi που δεν έχουν προστασία.

10. Δεν επιλέγουμε την εγκατάσταση του Jailbreak (είναι η διαγραφή όλων των περιοριστικών μέτρων που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του κινητού για να προφυλάξει τα προϊόντα του).

                           Πηγή: Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (https://cyberalert.gr/)
0 Comments

Το Ελληνικό κράτος αποκτάει ενιαίο πρόσωπο μέσα από την ψηφιακή πύλη gov.gr: Οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας

24/3/2020

0 Comments

 
Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε από το πρωί του Σαββάτου 21 Μαρτίου 2020 η νέα ψηφιακή πύλη του Ελληνικού κράτους το gov.gr, η ενεργοποίηση του οποίου επισπεύστηκε κατά δύο μήνες λόγω των έκτακτων συνθηκών. Πλέον, μια σειρά από διαδικασίες που έως τώρα απαιτούσαν αυτοπρόσωπη παρουσία σε ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα, μπορούν να διεκπεραιώνονται πιλοτικά από τον προσωπικό μας υπολογιστή ή από το κινητό μας τηλέφωνο χωρίς μετακινήσεις και περιττή γραφειοκρατία μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης που υλοποιεί το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το gov.gr συγκεντρώνει το σύνολο των υπηρεσιών (503) που παρέχονται ψηφιακά από το Δημόσιο και κάθε υπηρεσία που θα ψηφιοποιείται στο μέλλον θα ενσωματώνεται στην πλατφόρμα. Επιπλέον, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να συμπληρώνει και να υπογράφει ηλεκτρονικά εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις. Παρέχεται, επίσης, η δυνατότητα άμεσης ηλεκτρονικής αποστολής εξουσιοδοτήσεων και υπεύθυνων δηλώσεων στην αρχή η οποία ζητά την έκδοσή τους χωρίς ο πολίτης να χρειάζεται να μεταβεί σε αυτήν.
​

Η ταυτοποίηση θα διενεργείται, σε αυτό το πρώτο στάδιο λειτουργίας, μέσω των κωδικών Taxisnet και τα έγγραφα που θα εκδίδονται μέσω του gov.gr θα φέρουν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης και ηλεκτρονική σφραγίδα, θα γίνονται, δε, υποχρεωτικά αποδεκτά από όλους τους φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Η διαδικασία συμπλήρωσης υπεύθυνης δήλωσης είναι παρεμφερής με αυτήν της εξουσιοδότησης.

Οδηγίες για τη συμπλήρωση εξουσιοδότησης/δήλωσης:
1) Στην αρχική σελίδα του gov.gr επιλέγουμε την ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα».

2) Στην καρτέλα της ενότητας επιλέγουμε «Υπεύθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση».

3) Ανάλογα με το έγγραφο που επιθυμούμε να εκδοθεί, επιλέγουμε «Έκδοση υπεύθυνης δήλωσης» ή «Έκδοση εξουσιοδότησης».

4) Επιλέγουμε «Είσοδος στην υπηρεσία».

5) Στην καρτέλα «Δηλώσεις» επιλέγουμε «Ξεκινήστε εδώ».

6) Στην καρτέλα «Επιλέξτε ενέργεια» επιλέγουμε «Δημιουργία νέου εγγράφου» και κάνουμε κλικ στο κουμπί «Συνέχεια».

7) Επιλέγουμε ανάμεσα σε προδιατυπωμένες φόρμες εξουσιοδοτήσεων ή υπεύθυνων δηλώσεων και σε ελεύθερο κείμενο και κάνουμε κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Επιλογή» που εμφανίζεται.

8) Επιλέγουμε «Σύνδεση» και μεταφερόμαστε στο παράθυρο αυθεντικοποίησης χρήστη του Taxisnet.

9) Εκεί καταχωρούμε το username και το password, ελέγχουμε ότι είναι ενεργή η επιλογή «Έγκριση» και κάνουμε κλικ στο κουμπί «Αποστολή».

10) Επιστρέφοντας αυτόματα στη σελίδα του gov.gr, θα μας ζητηθεί να επιβεβαιώσουμε αν είναι ορθά καταχωρημένα στο Taxisnet το όνομα, το επώνυμο και ο ΑΦΜ μας και κάνουμε κλικ στο κουμπί «Επιβεβαίωση».

11) Στην επόμενη καρτέλα καταχωρούμε τα στοιχεία που ζητούνται και κάνουμε κλικ στο κουμπί «Συνέχεια».

12) Συμπληρώνουμε το κείμενο της εξουσιοδότησης (εφόσον έχουμε επιλέξει ελεύθερο κείμενο), καθώς και τα στοιχεία του εξουσιοδοτούμενου. Επιλέγουμε «Συνέχεια».

13) Στην «Επισκόπηση εξουσιοδότησης» ελέγχουμε αν τα στοιχεία είναι σωστά και επιλέγουμε «Έκδοση».

14) Σε λίγα δευτερόλεπτα λαμβάνουμε στο κινητό που καταχωρήσαμε στο στάδιο 11 ένα SMS με τον εξαψήφιο κωδικό που πρέπει να εισάγουμε στο πεδίο «Κωδικός» και επιλέγουμε «Συνέχεια».

15) Στην αριστερή στήλη της οθόνης εμφανίζεται ένα πράσινο πλαίσιο το οποίο μας ενημερώνει ότι το έγγραφο εκδόθηκε, καθώς και τα πλήρη στοιχεία του. Στη δεξιά στήλη επιλέγουμε «Αποθήκευση» για να αποθηκεύσουμε το έγγραφο στον υπολογιστή μας, «Αποστολή e-mail» για να στείλουμε το έγγραφο στη δική μας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και «Αποστολή SMS» για να στείλουμε το έγγραφο στον δικό μας αριθμό τηλεφώνου. Αν θέλουμε να ακυρώσουμε το έγγραφο που συντάξαμε, επιλέγουμε «Ανάκληση».

                   Πηγή: Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης (
https://mindigital.gr/)

0 Comments
<<Previous

    Χώρος Έκφρασης

    Στο συγκεκριμένο blog θα βρείτε διάφορα άρθρα του Δρ. Αζαρία, καθώς και άλλων αξιόλογων ανθρώπων, πάνω σε διάφορα θέματα γύρω από την αυτοβελτίωση, την επικοινωνία, την εκπαίδευση, τις επιχειρήσεις αλλά και της γενικότερης επικαιρότητας.

    Αρχείο Άρθρων

    July 2020
    April 2020
    March 2020
    November 2013
    October 2013
    July 2013
    May 2013
    April 2013

    Κατηγορίες

    All
    Γλώσσα Σώματος
    Δεξιότητες Παρουσίασης
    Διαδίκτυο
    Διαχείριση Αλλαγής
    Επικοινωνία

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.