ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τα άρθρα από τα διεθνή και εθνικά Συνέδρια (Conferences) που θα βρείτε σε αυτήν την ενότητα έχουν δημοσιευτεί ύστερα από διαδικασία κρίσεως (Peer Review). Για να δείτε α) τους αντίστοιχους τίτλους τους (paper titles), β) τις πλήρεις βιβλιογραφικές τους αναφορές (full references), γ) τις περιλήψεις τους (abstracts), δ) τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά τους (keywords), και ε) το πλήρες κείμενο των άρθρων (full text papers), κάντε απλώς ένα κλικ πάνω στους τίτλους των άρθρων.
12. The use of Facebook in Greece: Suggestions for Marketing and Management
11. Εφαρμογή της Βιωματικής Εκπαίδευσης σε Ενδο-επιχειρησιακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενηλίκων
10. Gender Differences Regarding the Use of Facebook by Greek Users:
Implications for Marketing
9. Impact of the Financial Crisis on Internet Usage and Users' Attitudes
8. What do Greek Users Buy Online during the Period of the Financial Crisis and is
it Food among them?
7. A Stages Model of Internet Adoption by Exporting SMEs: An Empirical
Investigation
6. Internet and Export Marketing: Impact of Internet Use on Export Revenues of
Greek SMEs
5. The Effect of Specific Intra-Firm Characteristics Regarding Internet Use on
Export Profitability: The Case of Greece
4. Determinants of Successful Internet Use for Exporting Purposes
3. Fundamental Problems and the Exporting Initiation Process of SMEs: An
Investigation of Existing Research Studies
2. International Marketing and Internet: Identified Stages of Internet Use at
Company Level
1. Internet Use for Exporting Purposes: The Challenges for Greek SMEs
11. Εφαρμογή της Βιωματικής Εκπαίδευσης σε Ενδο-επιχειρησιακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενηλίκων
10. Gender Differences Regarding the Use of Facebook by Greek Users:
Implications for Marketing
9. Impact of the Financial Crisis on Internet Usage and Users' Attitudes
8. What do Greek Users Buy Online during the Period of the Financial Crisis and is
it Food among them?
7. A Stages Model of Internet Adoption by Exporting SMEs: An Empirical
Investigation
6. Internet and Export Marketing: Impact of Internet Use on Export Revenues of
Greek SMEs
5. The Effect of Specific Intra-Firm Characteristics Regarding Internet Use on
Export Profitability: The Case of Greece
4. Determinants of Successful Internet Use for Exporting Purposes
3. Fundamental Problems and the Exporting Initiation Process of SMEs: An
Investigation of Existing Research Studies
2. International Marketing and Internet: Identified Stages of Internet Use at
Company Level
1. Internet Use for Exporting Purposes: The Challenges for Greek SMEs
Content Copyright © 2018 - Albertos Azaria. All Rights Reserved.
Content Created by Albertos Azaria
Content Created by Albertos Azaria